Lau in Kenia - Reisverslagen van Laura Kranenburg - WaarBenJij.nu Lau in Kenia - Reisverslagen van Laura Kranenburg - WaarBenJij.nu

Lau in Kenia

28 November 2010

Het weeshuis

26 November 2010

Afscheid van de boys en een communicatietraining

22 November 2010

Eindelijk weer een verhaal

05 November 2010

Film Frans slachten online!

02 November 2010

Weekenje Nairobi
Laura

Hoi allemaal! Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn waarbenjij.nu. Momenteel bivakkeer ik, samen met Sandra, in Kitui voor onze opleiding Communicatie. Met de organisatie Edukans zijn wij naar Kenia vertrokken om een helpende hand te bieden aan het realiseren van een betere toekomst voor kinderen in ontwikkelingslanden. Met onze studie Communicatie zijn wij meer een tussenschakel in het proces. Zo gaan wij onderzoeken hoe we de samenwerking tussen Nederlandse en Keniase studenten efficiënter kunnen maken zodat in de toekomst betere eindresultaten gecreëerd kunnen worden. Daarnaast gaan wij een aantal sectorbeschrijvingen van andere deelnemende opleidingen schrijven, om toekomstige studenten die geïnteresseerd zijn in een stage bij Edukans van alle informatie te voorzien die zijn nodig hebben. Ten slotte gaan wij diverse columns/reisverhalen schrijven voor o.a. de website van Edukans zelf en de website Move your world. Edukans werkt aan twee milleniumdoelen van de Verenigde Naties: - In 2015 moeten alle kinderen in alle landen, zowel jongens als meisjes, de mogelijkheid hebben volledig basisonderwijs te doorlopen; - Wegwerken van ongelijkheid tussen jongens en meisjes in het basis en voortgezet onderwijs, uiterlijk in 2015 op alle onderwijsniveaus. Er is natuurlijk geld nodig om deze mooie doelen te bereiken. Aarzel daarom niet en stort een bijdrage op rekeningnummer 42 80 34 357 t.n.v. Edukans Ex-change in Amersfoort onder vermelding van Laura Kranenburg T188. Ik kan garanderen dat de organisatie dit geld goed besteedt! En ten slotte, ik zou het erg leuk vinden als jullie af en toe een berichtje achterlaten! X Lau